MEGRENDELÉS
Van raktáron a termékből, amit szeretnék?
A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látja a termék képe mellett, hogy „Raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látja, hogy „Rendelhető” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.
Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?
A termékek átlagos beszerzési ideje 2-5 munkanap, ettől eltérő esetben a kollégáink felveszik a kapcsolatot önnel.
Kitől kaphatok technikai információt a termékről?
Ha technikai információra van szüksége egy termékkel kapcsolatban, telefonon vagy emailben tud érdeklődni, a kollégáink az üzletben is tudnak segítséget nyújtani.
Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?
Nem szükséges a regisztráció a rendelés leadásához, anélkül, vendégként is tud vásárolni.
Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?
A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. Telefonon vagy emailben tudja jelezni a szándékát a munkatársainknak, akik segíteni fognak önnek.
Vásárolhatok személyesen az üzletben online rendelés leadása nélkül?
Igen, amennyiben van raktáron a termékből azt rendelés nélkül is megvásárolhatja, de minden esetben javasoljuk a rendelés leadását, mert ezzel biztosítja, hogy félre legyen téve a termék az ön részére, illetve, meggyorsítja az ügyintézés menetét
Meg tudom tekinteni a terméket a boltjukban vásárlás előtt?
A legtöbb termékünket megtalálja kiállítva az üzletünkben. Vásárlás előtt nem minden esetben tudjuk kibontani a termékeket, mivel amennyiben mégsem kéri, bontott állapotban már nem értékesíthető, új termékként tovább.
Sikerült a megrendelésem? Nem kaptam visszaigazolást.
Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és ők le fogják tudni ellenőrizni a rendszerben a rendelését. Amennyiben tudja a rendelési azonosítóját, készítse elő azt, így jelentősen meggyorsíthatja az ügyintézést.
Miért nem tudok raktáron lévő terméket házhozszállítással rendelni?
Néhány termék átvétele csak személyesen lehetséges az üzletünkben.
Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?
Amennyiben raktáron lévő terméket nem tud csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. Az automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.
Mennyire pontos az információ, hogy a termék raktáron van?
Az oldal termékadatlapján látható információ a termék raktári státuszáról mindig valós idejű információ.
Tudok alkatrészt rendelni egy termékhez?
A legtöbb termékhez forgalmazunk alkatrészeket, próbálja meg a gyártónál jelezni az igényét vagy esetleg szakszervizben.
FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS
Fizethetek kézpénzzel / bankkártyával a futárnál / boltban / csomagponton?
Házhozszállítás esetén, ha a GLS vagy a MPL szállítja ki a csomagját, van lehetősége kézpénzzel és bankkártyával is fizetni.
Csomagpontokon, illetve csomagautomatáknál történő átvétel esetén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Személyes átvétel esetén kézpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj minden esetben súly alapján számolodik ki, ennek pontos összegét a kosárban fogja látni.
Nem találom a számlát / garancialevelet a csomagban, hol van?
A számlát es a garancialevelet minden esetben papírformában küldjük a csomagban. Ha belül nem találta meg azt, ellenőrizze a doboz külső részén is, néhány termék esetében oda rakjuk egy nejlon tasakba.
Bizonyos termékek esetén nincs külön garanciajegy, a garancia érvényesítéséhez elegendő a számla.
Tudok számla nélkül vásárolni?
Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárláshoz.
SZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL
Hol tart a csomagom?
A rendelés aktuális státuszáról mindig emailt küldünk. Ez után a kiszállító cégtől kapott emailben található információk alapján tudja ellenőrizni a csomagja hollétét a futárcég weboldalán.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben a termék van raktáron, házhozszállítás esetén, ha egy általános méretű csomagot vár a kiszállítás 1-2 munkanap. Csomagpontra történő szállítás esetén 2-3 munkanap. Ha a terméke nincs raktáron, a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt.
Mikor vehetem át a terméket személyesen?
Amennyiben a termék raktáron van, azonnal átvehető. Ha nincs raktáron a termék, akkor rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt és értesítjük önt, hogyha már átvehető.
Melyik futárszolgálat szállítja ki a termékemet?
Általános méretű csomag esetén választhatóan a MPL vagy a GLS futárszolgálat szállítja ki a csomagot.
Kiszállítják külföldre a termékemet?
Igen, bizonyos termékek esetében, ennek a feltételeiről e-mailben tud érdeklődni.
Csak meghatározott időben tudom átvenni a csomagot. Tudok egyeztetni a futárral?
Ez a futárszolgálaton múlik, miután tőlük megkapta az értesítést érdemes velük felvenni a kapcsolatot telefonon és így egyeztetni.
Meddig van lehetőségem átvenni a csomagot, ha személyes átvétellel rendeltem?
Személyes átvétel esetén a csomagot 5 munkanapig tartjuk, de igény esetén ez az idő meghosszabbítható, ha emailben vagy telefonon jelzik ügyfélszolgálatunknak.
Késik a szállítás, mi a teendőm?
Ha már a futárszolgálattól megkapta az értesítést, akkor velük kell felvenni a kapcsolatot a problémával kapcsolatban, ha ezt még nem kapta meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Átveheti egy hozzátartozóm / ismerősöm a terméket?
Igen, más, megbízott személy is át tudja venni a csomagot.
JÓTÁLLÁS, GARANCIA SZERVIZ
Mi a visszaküldés menete?
Amennyiben van lehetősége, hozza be személyesen nyitvatartási időben. Amennyiben személyesen nem tudja behozni, küldje vissza postai úton vagy futárszolgálattal. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni.
Hibás / hiányos terméket kaptam, mit csináljak?
Vegye fel a kapcsolatot minél hamarabb az ügyfelszolgálatunkkal, találni fogunk megoldást a problémára.
Tudok vásárolni plusz garanciát a termékemre?
Nem, erre nálunk nincs lehetőség.
Vissza küldhetem a terméket indoklás nélkül?
Magánszemélyként 14 napig van lehetőség a vásárlástól való elállásra, abban az esetben, ha a termék tovább értékesíthető állapotban van.
Mit tudok tenni, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?
Internetes vásárlás esetén magánszemélyek, illetve azok a cégek, akiknek nem tartozik a tevékenységi köréhez a termék, tudnak élni a 14 napos elállási jogukkal. Ha ez idő alatt a terméket használatba is vették, vagy azon sérülések keletkeznek, csak érték csökkenten tudjuk visszavásárolni a terméket.
Elállási jog érvényesítése esetén értékegyezéssel termékcserét is kérhet a pénzvisszafizetés helyett.